De l'autora de "Criatures d'un altre planeta"
Ja a les llibreries!

diumenge, 12 de febrer del 2012

Després de l'extraordinària experiència amb el llibre "Criatures d'un altre planeta" comença el camí de "El meu amor sikh", una continuació pels que us vau llegir les criatures; com han continuat també les nostres vides, la de la Gina, del Pol, i del darrer fill, el Jan; i per descomptat del nostre nou company de viatge, el meu marit, que ha donat vida al protagonista de "El meu amor sikh". Us convido a llegir una història fascinant, diria que gairebé de pel·lícula, si més no és el que a mi em va semblar mentre la vivia, i vaig entendre que  no me la podia quedar només per mi. Canviar els noms dels protagonistes m'ha permès una certa distància amb els personatges i algunes notes de ficció; però com en el cas de "Criatures d'un altre planeta" "El meu amor sikh" és un llibre escrit des del cor i dedicat al meu marit, un indi català, que busca el seu lloc a la nostra societat; i al meu pare, que també va ser immigrant. No és fàcil ser immigrant al nostre país, i és tot un descobriment enriquidor casar-se amb un sikh!.


Això és el que trobareu en aquestes pàgines, un cant a l'amor, als dies més foscos i als mes lluminosos en la vida de parella, i a les petites coses que fan la vida més bonica i que l'omplen de sentit. I al final de "El meu amor sikh" descobrireu que haver comprat aquest llibre ha estat un gest ple de sentit. Gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada